Na początek należy uzmysłowić sobie jak ważną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Także promocja w tych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują wielkie pieniądze w kampanie reklamowe w social media czy w reklamy w Google AdWords.
Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W skali miesiąca jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że nawet 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc zaistnieć w Google?
Ponad 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona www. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GhkfjT3rXpc2pnK8woSFTi1e0iKWDfJwWKfGSxHWE4s . Według statystyk nawet 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% osób wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszystkie działania, mające na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google muszą być nieustannie obserwowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby usunąć wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promocję witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!
Zostaw komentarz