Najpierw trzeba uzmysłowić sobie jak ważną rolę w życiu wszystkich ludzi pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet stał się najważniejszym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Także promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują duże pieniądze w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W skali miesiąca wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też nadmienić, że nawet 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona www. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. ranking strony w google levelrank . Statystyki mówią, że aż 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% osób klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie działania, mające na celu zdobycie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google muszą być ciągle obserwowane tak, żeby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz